Neverland 2023 to turniej inny niż wszystkie. Jest połączeniem typowej rozgrywki Cossacks 3 z prostą grą planszową.
Nie zdobywasz punktów. Zdobywasz prowincje. A Twoje imperium rośnie. Zostaniesz zwycięzcą jeśli okażesz się najmądrzejszym i najbardziej przebiegłym władcą kozackiej Europy.
Wybierz interesujące Cię państwo i stań na jego czele w walce o dominację.
Albo zostań barbarzyńcą niszczącym nadzieję innych na zbudowanie najpotężniejszego imperium. Wybór należy do Ciebie!
Informacje ogólne
Każdy uczestnik otrzymuje we władanie państwo składające się z wyznaczonej liczby prowincji na mapie Europy.
Maksymalna liczba państw na mapie jest uzależniona od liczby państw dostępnych w grze Cossacks 3. Przewidujemy 18 slotów.
Celem każdego władcy jest poszerzanie granic własnego państwa. Największe państwo zostaje zwycięzcą turnieju.
Turniej trwa 8 tygodni, co przekłada się na 8 tur/rund.
Poza uczestnikami posiadającymi państwa, w rozgrywce biorą udział również:
Barbarzyńcy
Piraci
Watykan
Barbarzyńcy – Bronią terenów neutralnych na mapie w grach 1-1 z państwem pragnącym pozyskać nową prowincję. Ponadto startuje z 1 początkową prowincją (admin przypisuje nację) z dala od państw. Może zacząć rozbudowywać swoje państwo od 4 tygodnia gry, jednakże w ograniczonym stopniu. Barbarzyńca może również atakować wybrane prowincje należące do któregoś z państw – jednakże w przypadku zwycięstwa, nie przejmuje ich, a zdobywa pieniądze. Barbarzyńca nie może atakować prowincji z dostępem do morza.
Pirat – Jak wyżej, z tą różnicą że broni i atakuje tylko prowincji graniczących z morzem. Stolica jego państwa również znajduje się nad morzem. Może kupować i zdobywać neutralne prowincje graniczące z morzem.
Watykan – Zespół złożony z administratorów i moderatorów turnieju. Posiada swoją stolicę w historycznym Watykanie. Watykan może pożyczać pieniądze.
Uczestnicy otrzymują „na start” od 10 do 12 prowincji w zależności od liczby uczestników turnieju. Istnieje możliwość dopisania się po zakończeniu zapisów, jednakże wpływa to na wielkość państwa:
1 tydzień spóźnienia: 5-6 prowincji na start
2 tydzień spóźnienia: 3-4 prowincje na start
3 tydzień spóźnienia: 1-2 prowincje na start
4 tydzień spóźnienia: 1 prowincja na start
Po 4 tygodniu nie przyjmujemy nowych państw. Wyjątek stanowią barbarzyńcy i piraci – mogą dochodzić przez cały okres trwania turnieju.
- Zapisy: Kliknij tutaj
