Neverland 2023 to turniej inny niż wszystkie. Jest połączeniem typowej rozgrywki Cossacks 3 z prostą grą planszową.

Nie zdobywasz punktów. Zdobywasz prowincje. A Twoje imperium rośnie. Zostaniesz zwycięzcą jeśli okażesz się najmądrzejszym i najbardziej przebiegłym władcą kozackiej Europy.

Wybierz interesujące Cię państwo i stań na jego czele w walce o dominację.

Albo zostań barbarzyńcą niszczącym nadzieję innych na zbudowanie najpotężniejszego imperium. Wybór należy do Ciebie!

Informacje ogólne

  1. Każdy uczestnik otrzymuje we władanie państwo składające się z wyznaczonej liczby prowincji na mapie Europy.

  2. Maksymalna liczba państw na mapie jest uzależniona od liczby państw dostępnych w grze Cossacks 3. Przewidujemy 18 slotów.

  3. Celem każdego władcy jest poszerzanie granic własnego państwa. Największe państwo zostaje zwycięzcą turnieju.

  4. Turniej trwa 8 tygodni, co przekłada się na 8 tur/rund.

  5. Poza uczestnikami posiadającymi państwa, w rozgrywce biorą udział również:

    • Barbarzyńcy

    • Piraci

    • Watykan

  6. Barbarzyńcy – Bronią terenów neutralnych na mapie w grach 1-1 z państwem pragnącym pozyskać nową prowincję. Ponadto startuje z 1 początkową prowincją (admin przypisuje nację) z dala od państw. Może zacząć rozbudowywać swoje państwo od 4 tygodnia gry, jednakże w ograniczonym stopniu. Barbarzyńca może również atakować wybrane prowincje należące do któregoś z państw – jednakże w przypadku zwycięstwa, nie przejmuje ich, a zdobywa pieniądze. Barbarzyńca nie może atakować prowincji z dostępem do morza.

  7. Pirat – Jak wyżej, z tą różnicą że broni i atakuje tylko prowincji graniczących z morzem. Stolica jego państwa również znajduje się nad morzem. Może kupować i zdobywać neutralne prowincje graniczące z morzem.

  8. Watykan – Zespół złożony z administratorów i moderatorów turnieju. Posiada swoją stolicę w historycznym Watykanie. Watykan może pożyczać pieniądze.

  9. Uczestnicy otrzymują „na start” od 10 do 12 prowincji w zależności od liczby uczestników turnieju. Istnieje możliwość dopisania się po zakończeniu zapisów, jednakże wpływa to na wielkość państwa:

    • 1 tydzień spóźnienia: 5-6 prowincji na start

    • 2 tydzień spóźnienia: 3-4 prowincje na start

    • 3 tydzień spóźnienia: 1-2 prowincje na start

    • 4 tydzień spóźnienia: 1 prowincja na start

  10. Po 4 tygodniu nie przyjmujemy nowych państw. Wyjątek stanowią barbarzyńcy i piraci – mogą dochodzić przez cały okres trwania turnieju.

  11. Zapisy: Kliknij tutaj